Thursday, July 24, 2008

Lagi Testimoni pemilik "Mentor Jutawan"

Testimoni 1:

Mentor Jutawan sememangnya harus dimiliki dan dibaca oleh sesiapa sahaja yang mempunyai hasrat untuk menjadi jutawan pada suatu hari nanti ataupun sekurang-kurangnya untuk berada di tahap bebas kewangan.

Pengalaman 8 jutawan yang terpaksa melalui pelbagai kesusahan dan kegagalan yang berbeza sebelum berjaya dan bergelar jutawan harus dijadikan panduan supaya kita tidak mengulangi kesilapan mereka. Pelbagai tips, rahsia, pengalaman, panduan dan ilmu yang dicurahkan oleh 8 jutawan adalah tidak ternilai harganya dan saya pasti harga ebook ini tidak sepatutnya dijual dengan harga RM40.00.

Tanamkan tekad dan kuatkan semangat, Insyallah kita juga boleh mencapai cita-cita untuk berjaya seperti mereka suatu hari nanti.

Azmi
www.wavecommunications.com.my

Testimoni 2:

Tak sampai 5 minit membaca laman web mengenai Mentor Jutawan, saya terus buat pesanan tanpa ragu-ragu.

Kenapa?
Saya tahu betapa besarnya ilmu yang bakal diperolehi daripada ikon-ikon jutawan Malaysia yang semestinya juga menjadi mentor kepada saya secara senyap-senyap. Bukannya senang untuk mendapatkan ilmu pengetahuan yang berdasarkan pengalaman dan pengorbanan seseorang jutawan. Lagipun, bukan setakat seorang, malah 8 orang jutawan mendedahkan rahsia, tips dan strategi kejayaan mereka.

Pastinya saya tak mahu ketinggalan mempelajari sebanyak mana yang mungkin. Di dalam setiap bicarawara yang diberikan, ada sahaja perkara baru yang saya pelajari - ada sahaja yang akan menjadi titik tolak kepada usaha saya untuk terus berjaya.

Terima kasih kepada semua mentor jutawan -Dato’ Dr Fadzilah Kamsah, Azizi Ali, Chef Li, Dato’ Dr Azman Ching, Billi Lim, Datuk Hussamuddin Yaacob, Abang Abu dan Irfan Khairi. Setinggi tahniah diucapkan kepada Irfan Khairi kerana mencipta sebuah ebook yang padat berisi dan semestinya ada ummph!

Kata orang putih “Success Leave Clues” (Kejayaan Ada Petunjuknya)… ebook Mentor Jutawan ini adalah petunjuknya. Oleh itu, jadikan ebook Mentor Jutawan sebagai panduan dan inspirasi anda untuk maju ke hadapan.

Jika anda belum mendapatkan ebook ini lagi, pastikan anda buat pesanan pada hari ini juga.

Zamri Nanyan
Usahawan Internet dan Penulis bersama buku
“Rahsia Bisnes MLM Di Internet”
www.BisnesDigital.com

No comments: