Thursday, July 24, 2008

Testimoni pemilik "Mentor Jutawan"

Testimoni 1:

Membaca eBook Mentor Jutawan seolah-olah anda sendiri bertemu bual secara dekat dengan kelapan-lapan Mentor Jutawan berkenaan.

Satu-satunya ebook yang memuatkan dan menghimpunkan pengalaman dan dorongan daripada mereka yang bergelar JUTAWAN!

Apa sahaja yang kita lakukan, didorong oleh inspirasi, eBook ini mendorong kita untuk menuju ke arah menjadi JUTAWAN! eBook yang harus dimiliki oleh semua yang ingin bergelar JUTAWAN!

Salam kekayaan,
THINKERICH
www.pemikirkaya.com

Testimoni 2:

Saya baru sahaja selesai membaca buku ini. Apa yang hendak saya katakan bahawa buku ini bernilai. Pada mulanya saya sangkakan hanya sedikit input sahaja dikongsi kerana ianya berbentuk temuramah berbanding cara kebiasaan sesebuah buku ditulis.

Tetapi jangkaan saya meleset. Memang banyak input dikongsi. Jika anda membeli buku ini, pastikan sebuah nota ringkas bersama anda. Saya jamin, sekurang-kurangnya anda akan menjumpai satu idea yang bernilai daripada setiap personaliti untuk diimplementasikan.

www.drinspirasi.com

Testimoni 3:

Wau! Tidak pernah terfikir kita akan jadi jutawan dengan menjual pau atau kacang goreng.
Saya teruja pada formula “banyak baca buku, kita akan bertambah kaya” dan tip “doktor dalam perang”.

Syabas kepada yang membeli ebook ini! Yang pastinya, Mentor Jutawan akan melahirkan lebih ramai jutawan dalam masa 7-10 tahun dari sekarang.

Selamat berusaha dan semoga kita sama-sama berjaya.

Rohaizan Khamis
http://gempurhpa.blogspot.com

No comments: